Öppenträdgård den 10 Juli kl12-18









Dax att anteckna in i era kalendrar. Jag kommer att ha öppen trädgård den 10 juli kl 12-18 om ni vill så är ni hjärtligt välkomna.



Beskrivning: En romantisk trädgård under uppbyggnad. Hundratalet rosor, klematis och pioner. Många vanliga mormors perenner och en stor köksträdgård. Min trädgård är ganska ny och alla projekt är ännu inte färdiga men det finns ändå mycket att titta på.

Vägbeskrivning: Åk 1 mil söder om Enköping till Vallbykyrka detta är den gamla församlingsgården till kyrka. Man åker igenom Enköping och ut ur stan förbi Coop efter någon km står det en skylt in till höger Vallby 9. Åk ca 9 km sväng höger vid andra skylten Sycklinge. Här finns två skyltar Sycklinge och Multicoulor. Första avfarten andra huset på höger. Ett stort gult hus.


Välkomna!

Mari

14 kommentarer:

Tant Otteskrufv sa...

Såg just det i föreningsprogrammet :)Dina bilder ser riktigt lockande ut. Jag kommer!

an angel at my table sa...

Tant Otteskruf: Du är så välkommen!!!

Livsnyderhaven.dk sa...

Hvor ser din have skøn ud. Jeg håber du får mange gæster og i får en dejlig dag.

Alexandra Prairie Charm sa...

I can`t get over your roses ♥♥♥ Alexandra

Marjon sa...


Beautiful Roses...greetz Marjon

Nette sa...

WOW et skønt rosenbillede! Hvor ville jeg gerne besøge din have!

Dani Campoy sa...

Great work!!! See my art ! :D

Trädgårdstid sa...

Åååh, jag önskar att jag befann mig lite närmare så att jag kunde komma... Men någon gång ska det bli! Hoppas att du får en fin dag!
Kram Elin

marieke nolsen sa...

Ziet er goed uit, heel veel succes.

Groet,

Marieke Nolsen

HWIT BLOGG sa...

Åhh lite långt till dig bara annars hade jag GÄRNA velat ta en tur i din trädgård! Nåja, jag får njuta av dina bilder istället...
Ha en härlig dag!
Kram från Titti

Rost och rädisor sa...

Oj, hundra rosor! Jag som suckar när jag ska ansa mina små buskar. Ser härligt ut. Synd att jag inte är i närheten då. Hade gärna njutit av grönsakslandet också. Hoppas det blir fler tillfällen.
Lyckat till och ha det så mysigt.
/Anette

Hjördis Widell sa...

Hej Mari!
Stort tack för att vi ännu en gång fick besöka din fantastiska trädgård.Vilket arbete du har lagt ner på din köksträdgård och det nya kryddlandet.
Du gör det så fint.
Varma hälsningar från Hjördis och Kaj. Widell

Hjördis Widell sa...

Hej Mari!
Stort tack för att vi ännu en gång fick besöka din fantastiska trädgård.Vilket arbete du har lagt ner på din köksträdgård och det nya kryddlandet.
Du gör det så fint.
Varma hälsningar från Hjördis och Kaj. Widell

Meta sa...

Låter så fint och mysigt men vår tid räcker inte till även om jag vill det får bli en annan gång. Hoppas dagen var fin och att många kom till dig. Det är sååå roligt att se andras trädgårdar och få inspireras.
Ha en fin sommar
kram Meta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...